زندگی دو نفره مازندگی دو نفره ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
زندگی سه نفره مازندگی سه نفره ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
زندگی چهار نفره مازندگی چهار نفره ما، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته دوم زندگیم

۲۳ ماهگیت مبارک عزیزکم

1397/10/28 19:16
نویسنده : هستی مامی
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام عشق مامان

چشم روهم میگذارم ماه به ماه میگذره و بزرگتر و مردتر میشی

۲۳ ماهگیت مبارک عزیزم😄😄

ببخشید چند مدته خیلی گرفتارم نمیشه بیام و برات بنویسم این مدت کلی اتفاق و ماجراها بوده که سرفرصت میام و برات مینویسم

از پیشرفتات بگم که از ۲۰ دی ماه تو اتاق خودت و زهرا با هم دیگه میخوابین خداروشکر

صحبت کردنت پیشرفت انچنانی نکرده.نون رو میگی نو من رو یه روز گفتی ولی از فرداش به من گفتی نه☹به افتاد هم میگی آبیز😲

ماشاءالله بعد از شیر گرفتنت خیلی اشتهات خوب شده علاقه زیادی به آلو داری .شبا هم دیگه میخوابی تا صبح نماز

سحرخیزم هستی ساعت ۷ دیگه بیداری 😘

توی تولید آشغال خیلی فعالی هر چی جارو کنم باز میبینم همه جا کثیفه😣

کلی با ابجی بازی میکنین به شوخیای هم میخندین و من کلی ذوق میکنم😍

دندونات همچنان ۱۶ تاست

از مسواک بدت میاد نمیدونم چجوری عادتت بدم😦

عاشق آب بازی و حمامی .ولی نوبت به شستن که میرسه دیگه واویلا مخصوصا سرت😄

 

یه ماهی مریض بودی متاسفانه خیلی وزن کم کردی(۱۰ و ۳۰۰😖).ان شاءالله سالم باشی همیشه😍

 

خیلی دوستت دارم آقا سید علی مامانی😉

یه سری از عکسات

ابجی جان دستت رو میشوره😄

علی عکس یلدای ابجیشو خیلی دوست داره😍😍برداشته دیگه نمیده😏

عکاس خود اقا پسر😄

 

 

لباسای عیدت

 

علی ۲۲ ماهه من

علی درحال زعفرون پاک کردن😉

شله زرد خوردنش😅(از وقتی از شیر گرفتمت خودت غذاتو میخوری)😘😘

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تبادل لینک رایگان
28 دی 97 19:40
با سلام و احترام مدیر عزیز : جهت تبادل لینک رایگان و ثبت سایت خود در سایت ما با پیچ رنگ 1 گوگل فقط در 1 دقیقه. آدرس ما : http://m.blogparsi.com موفق و پیروز باشید