زندگی دو نفره مازندگی دو نفره ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
زندگی سه نفره مازندگی سه نفره ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
زندگی چهار نفره مازندگی چهار نفره ما، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

فرشته دوم زندگیم

مادرم روزت مبارک

1396/12/18 12:35
نویسنده : هستی مامی
153 بازدید
اشتراک گذاری

ای آن که تویی صبور خانه ، مادر
ای شمع تویی فروغ خانه ، مادر

 

ای عطر تو عطر هر بهار است ، مادر
وای (وی) مهر تو در حد کمال است ، مادر

 

ای نام تو ملک ،چه بی ریایی ، مادر
هم شاه غم و ملک وفایی ، مادر

 

ای آن که بهشت بود تو را ، ای مادر

کآن وعده ی اوست ، خدا ، تورا ای مادر

 

ای افضل و ای سرور و ای شاه کلیدم ، مادر
زآن لحظه ی کودکی تویی امیدم ، مادر

 

ای خواب تو بی خواب شده ، هر شب و روز
زآن لحظه خدا تو را صدا زد ، مادر

 

این نام تو ، نام توست زآن روز نخست
زآن دم همه مبهوت ثنایت ، مادر

 

مادر ای یکدانه وتنهاترین غم خوارمن

از من عاشق تربه من دیوانه و بیمارمن

 

وصف تو نتوان به صدها دفترودیوان نوشت

ای که وصفت روز و شبهاتا ابددرکارمن

 

پروراندی جان من بارنجهای بی شمار

کی شود قربانیت این جان بی مقدارمن

 

خرج کردی عمر خود را تابروید جان من

من به لطفت زنده ام ای ابرباران دارمن

 

شرح لطفت درازل افسانه ای ننوشته بود

جان به قربان تو ای زیباترین پندارمن

 

قصهٌ ننوشتۀ مهرو وفاراخوانده ای

ای که مهرت تاابددرسینهٌ تبدارمن

 

درد هایم دردتو رنجم همه درجان تو

ای به دردم مرحم و ای مخزن اسرارمن

 

هستیم هست ازتو و نامم زتو نامی گرفت

سبز می باشم ز توای سبزی افکارمن

 

سالهای عمرت افزون ازهزاران سال باد

سالهای عمرمن قربانیت ای یارمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)