زندگی دو نفره مازندگی دو نفره ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
زندگی سه نفره مازندگی سه نفره ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
زندگی چهار نفره مازندگی چهار نفره ما، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

فرشته دوم زندگیم

عید اول

1395/12/30 18:15
نویسنده : هستی مامی
157 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوروز  من  تویی  و  شب  و  روز  من  تویی.....خورشید مهر و ماه شب افروز من تویی

ما میرویم و عشق چو خورشید ماندنیست.....آن مهـــــــــــــــــــر جاودانه ی پیروز من تویی

دیروز من تــــــــو بودی وامروز هــــــــم تویی.....فردای  من  تویی  و  *نوروز*  هم  تویی

 

سلام تاج سرم

 

و بالاخره عید 96 هم اومد و چقدر برای من و خانواده ام خوش قدم بود

علی من، وجود تو پر از امید و شور زندگیه ...اولین بهار زندگیت مبارک

 

عکست باشه سر فرصت

خدانگهدارت باشه عشق من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)