زندگی دو نفره مازندگی دو نفره ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
زندگی سه نفره مازندگی سه نفره ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
زندگی چهار نفره مازندگی چهار نفره ما، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

فرشته دوم زندگیم

نه ماهه شدی

1395/11/24 9:25
نویسنده : هستی مامی
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جانم

 

پسرم نه ماهه که تو دلم مهمونی و هنوز قصد اومدن بغل مامان و بابا رو نداری انگار

الان 39 هفته و 1 روز داری و من از 37 هفته منتظرتم

باور کن این دوماه به قدری برام سخت گذشته که دیگه واقعا نمیکشم

 

گلپسرم شما مثل آبجی زهرا مامان رو زیاد منتظر نزار ... از خدا میخوام شما رو تو همین هفته بغلم بزاره

باباجون هم تا هفته دیگه فقط پیشمونه پس عزیز دلم تاج سرم بپر بغل مامانی دلم برای دیدنت یه ذره شده

 

میگن پسرا برای دنیا اومدن عجله دارن ولی گلپسر من انگار عجله ای نداره ... البته شاید بخاطر داروهایی که دکتر داد هم باشه ... خدا میدونه

 

پسرم بیصبرانه منتظرم در آغوشم بگیرمت و بوت کنم

 

راستی دختر عموت هم دو هفته پیش دنیا اومد تو هم بیا که همه چشم انتظارتن

 

مامان رو زیاد منتظر نزار گل من

برام خیلی دعا کن

دوستت دارممحبت

خدانگهدارتبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)