زندگی دو نفره مازندگی دو نفره ما، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
زندگی سه نفره مازندگی سه نفره ما، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
زندگی چهار نفره مازندگی چهار نفره ما، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

فرشته دوم زندگیم

۲۵ ماهگی

1397/12/28 17:15
نویسنده : هستی مامی
156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سید علی جونم

۲۵ ماهگیت مبارک عزیز دلم 

این ماه خودت تونستی شلوارتو از پات دربیاری کامل

دایره لغاتت اضافه شده کلمه جیش رو میگی به شیر میگی دیش البته به حیوون شیر😁

کوکو رو میگی

پیشی چی میگه میو

کلاغه چی میگی قاقا

گاوه :ماااااا

الاغه :اَاَاَاَ

هاپو:هاااااپ

خروسه:قوقو

😁😁😁😊😉

این ماه دوهفته بابایی ماموریت بیرجند بودن و مادرجون پیشمون بودن خیلی هم خوش گذشت😀اگرچه دلتنگیمون برای بابایی سرجاش بود😉

 احساس میکنم کم کم برای از پوشک گیری داری اماده میشی هروقت مطمین شدم اماده ای شروع میکنم💪

 

۲۳ اسفند هم اومدیم بیرجند😊

 

سال نوت هم پیش پیش مبارک پسرکم

عکسای این ماهت

سید علی و توپی که مامانش درست کرده😂

سید علی و زهرا سادات درحال ماهیگیری😍

 

اینم ست ماهیگیری که براتون درست کردم😄

۱۹ اسفند .درحال رانندگی 😉

 

اینم تمرین نوشتن الفبای انگلیسی😅

 

😍😘😘😘

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)